Det var längesen, jag vet!!

Nu får jag ta och skärpa mig känner jag med mitt bloggande, alltid är det nått som kommer i vägen eller så är det
brist på fantasi som har stoppat mig.

Mycket spännade och nytt som händer, flytt till Stockholm inom kort, nytt jobb eller går över till bara ett jobb på heltid.
Solidunion blir det för hela slanten.

Träning imorgon i gbg, seriepremiär på söndag ska bli superkul, sedan väntar väl en veckas träningvärk.

Ledsen att jag missade Last Bounce har sett alla utom denna, buu för detta.

Mary är i Örebro och skapar, Stockholm om några dagar sedan är det kryssning och ett fullspäckat schema i Maj.

Längtar efter mina galma vänner från gymnasiet då vi har återträff i maj, jippi.

Har gett mig på en uppgift som kan vara svår att klara denna månad, ha en vit månad.

/ Al

Kommentarer
Postat av: Fredde

Tjoo! Kul med ett inlägg!

2010-04-25 @ 23:38:26
Postat av: Sandra

U been missed.

Vit månad ja.... hmf

Den börjar den 17e maj hoppas vi;)

2010-04-25 @ 23:40:27
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: alex

Den vita månaden gäller inte när ni är på kryssen hoppas jag? Haha kram :)

2010-04-25 @ 23:41:13
URL: http://iwishicould.blogg.se/
Postat av: Eva, Kungsbacka

Åååh äntligen :D har ju väntat på inlägg nu ;) hahah kämpa på med din vita månad du och ha det fint!!!

2010-04-26 @ 00:02:40
Postat av: Emilia

Skönt att veta lite av vad som händer i era liv :) stor kram!

2010-04-26 @ 00:32:29
Postat av: nina

Haha brist på fantasi? Bara skriv något, vi blir glada för bara "hej jag lever" haha ;D Kramar

2010-04-26 @ 07:23:03
URL: http://sonice.devote.se
Postat av: Rebecca Larsson

Åh saknar er .. puss <3

2010-04-26 @ 08:30:12
URL: http://laaarsooon.bogg.se
Postat av: Azraaaaaaaaaa

Det var en rejäl update al<3 sitter i skolan nu hehe kommenterar då jag är hemma...iphones är krångliga

2010-04-26 @ 08:46:28
Postat av: amandaU

hahaha, vit månad när det är kryssning som gäller? :) lycka till säger jag bara ;)



och grymt kul med uppdateringen! har jag väntat länge på ;) haha!



pusss och ha det bäst! :)

2010-04-26 @ 09:31:38
URL: http://uhrfeldt.blogg.se/
Postat av: Fia

Måste kännas roligt att flytta t sthlm va? Och skönt att du Bara kmr ha ett jobb sen,måste vatt grymt jobbigt för dej m nattjobbet o sen med Maryjet överallt,duktigt av dig.



Kul att du ska spela match på söndag. Stort lycka till! Har sj vatt o tränat m mitt gamla fotbollslag i tors o igår,första ggn sen i sept,så nu ska ja va med på bänken i div2 på lördag..Känns kan ja säga i kroppen efter dom 2 träningarna,men skönt!



Roligt att läsa din blogg!

2010-04-26 @ 09:58:56
Postat av: Anja =)

Jahaja, en vit månad...då får du ju en mindre sak som hindrar ditt bloggande. Så nu ska du alltså bli ansälld av Mary, är övertygad om att hon är världens bästa chef...=) Var den vita månaden ett förslag av chefen? Haha=) Kram.

2010-04-26 @ 10:27:36
Postat av: Anders

Vit!!!smile, var bara tvungen att kommentera

2010-04-26 @ 11:54:47
Postat av: SM!

wiihoo ett livstecken!! ;) hur blir det med softbollen när ni flyttar? blir ju en grym bit att ta sig till göteborg, jag är imponerad redan av halmstad-göteborg, haha. men så bor jag i en stad så liten att det aldrig tagit mig mer än 15 minuter att cykla till träning :)

2010-04-26 @ 13:19:19
Postat av: Emmy

Åååh, härligt med update! =)

Ska den vita månaden vara i maj så går det ju fint på kryssningen, den är ju sista dagarna i april! ;)



Skönt för dig att bara ha ett jobb, det räcker nog tillräckligt! Visserligen ska man kanske inte ha ett förhållande med chefen, men jag tror du fixar det! =D Jag missade också Last Bounce, men men, vad ska man göra..?

Lycka till med träningen!

Kraaaam!



2010-04-26 @ 14:07:27
Postat av: Sofia Holmdahl

Åh, update! Blir så glad! Vad bra att du ska jobba på Solid Union, det betyder ju att det verkligen är saker på gång och det vill vi ju. <3

2010-04-26 @ 14:52:58
URL: http://livetsflicka.blogspot.com
Postat av: S

En update kunde inte ha suttit bättre för tillfället! Tack! Blir alltid så glad när jag kikar in och finner nya inlägg, tjoho! Solid Union låter som en bra idé, vi ses snart, massa kramar!

2010-04-26 @ 15:10:51
URL: http://saandraelin.blogg.se/
Postat av: Emelie i Halmstad

ååh, det här gjorde lätt min dag mycket bättre, en dag som inte varit speciellt lyckad, haha :( Hörde att mary ska spela på kattegatt, och har försökt ta reda på om alla kan komma, och fick reda på idag att det bara är för dom på skolan. skit! får se om jag kanske kan utnyttja storasyster som går där på något vis, hehe ;)

och får hålla med nina, man blir glad av bara ett " hej jag lever ", hahahaha!

Kram!

2010-04-26 @ 15:15:48
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Amanda Forsström

Åh ett inlägg! Har varit lite tomt. Lycka till med din vita månad ;D Och vad kul med en klassåterträff! :)

Längtar tills jag får träffa dig och Mariette i sommar!

Kram!

2010-04-26 @ 15:56:45
Postat av: azra

sådärja nu är ja hemma! hahaha :D



vit månad? najs, hur ska du klara kryssningen då? vad ingår i ditt nya jobb? blev nyfiken ;) kram bästa

2010-04-26 @ 16:30:49
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: Emelie :D

ÅÅÅÅHHH!!! guuuuuud va kul med ett inlägg :D<333 Hoppas du fortsätter att uppdatera lite oftare...det är jättekul att läsa :D<33

2010-04-26 @ 17:12:05
Postat av: Sofie

Underbart med en update, har varit lite dött här ett tag och det skapar, som vanligt, abstinens! ;) Ha det bäst!

2010-04-26 @ 17:31:50
URL: http://sofieloppa.blogg.se/
Postat av: Isabella

vaa! vad ska vit månad vara bra förr....

2010-04-26 @ 18:30:19
URL: http://bellyuh.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Tack för uppdaten fina du!!<3

2010-04-26 @ 18:53:48
Postat av: madde

Äntligen update! :D woho, är lite sen på det.. såg det idag, haha aja. Roligt att det händer massa nytt, solidunion låter som en bra ide :D Visste inte du gillade bounce, gah! Missade också last bounce, så himla synd. riktigt grymma är dem! Vit månad, hur ska det gå på kryssningen? eller du börjar precis efter? haha! Men lycka till :)



Ta hand om er, hälsa mary också! Slit inte ut er för guds skull! <3



2010-04-26 @ 19:27:41
URL: http://mhmad.webblogg.se/
Postat av: Caroline J.S

Så kul med flytten till Sthlm tycker jag och såklart med det nya jobbet å seriepremiären också. Tråkigt att den var på söndag dock, men lycka till! Haha vit månad, good luck chuck! ;)

2010-04-26 @ 19:53:39
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Jenny Ö

Kul att höra från dig. Lycka till i seriepremiären och med allt annat som väntar dig och er.

Såg dig förresten nyss på tv när jag slö tittade på Svenska Hollywood fruar. Helt plötsligt så dök du upp i bild från qx-galan.

Må så gott

2010-04-26 @ 22:18:07
Postat av: Madeleine

Hej! kul med ett inlägg :D undrar bara när tävlingen kommer avslutas?<3

2010-04-26 @ 22:43:21
Postat av: Tova Gustavsson Flygt

DEM LEVER! hallelujah!!:D<3

framstår jag som en idiot om jag inte vet vad en vit månad är? Hahaha xD

2010-04-26 @ 23:13:53
URL: http://Tova-nird.tumblr.com
Postat av: Anja =)

Hihi, Jenny Ö...såg oxå Al, men nu när jag kikade igen på tv3play så ser man ju faktiskt Mary oxå! Hon står på andra sidan korridoren (40 min in på tv3play) Kul grej!

2010-04-26 @ 23:18:50
Postat av: Anonym

härligt med ett livstecken! :D

2010-04-27 @ 15:42:13
Postat av: Annis

Vad mysigt med uppdatering - tack ska du ha Alisa!!

Sköt om er och ha det så skoj på kryssningen :)

Kan tyvärr inte vara borta från jobbet, så jag kan inte komma .. som jag tänkt i hemlighet..

Iskallt vatten är himmelskt gott och det kan man ju oxå skåla i ;)

Må guld, puss!

2010-04-27 @ 23:44:03
URL: http://annis-sturk.blogspot.com/
Postat av: Sophie

sötis! Hälsa din sambo att hon faktiskt har en blogg är du söt, hon verkar ha glömt bort det :) kram

2010-04-29 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0