Hej!

Såg ni Kalla igår helt otroligt, jag skrek och grät vilken känsla, vilket lopp och vilken stjärna!!!

OS är så kul, jag älskar att titta på OS.

Dock får jag kämpa varje kväll, natt för att få titta på OS.
Kära Mary är inte så intresserad och är inte så nöjd att jag lägger ner så mycket tid framför burken, då säger jag bara gå och spela gitarr eller nått:)

Hur har ni det där ute?

Vi har bokat biljetter till världens bästa PINK!!!! ja, ja ,ja och JA!

Invigningsgalan börjar närma sig på lördag det ska bli så kul kom dit!

Kul att ni skriver så mycket om hunden, ha ha,,

Här får ni se en snygg bil.

/ Alisa






Kommentarer
Postat av: Chulia

jag skrek och grät nu när du hade uppdaterat (AA

har vart så tooomt ;(

<3

2010-02-16 @ 16:04:42
URL: http://myonlydesire.blogg.se/
Postat av: Chulia

jag tkr ni kan smuggla in mig på Pink också (AA'

ggr <3

2010-02-16 @ 16:07:12
URL: http://myonlydesire.blogg.se/
Postat av: madde vejbystrand

ååh, uppdatering :D man blir alltid lika glad! haha jobbigt det där med att slåss om tv:n :D Gud va roligt med Pink, kommer säkert bli en grym konsert! och lycka till på lördag, önskar jag också kunde komma men tyvärr :/ Lägg upp mycket bilder så vi andra kan se, hihi :D



Bilen är riktigt snygg ;D



Kramar <3

2010-02-16 @ 16:11:00
URL: http://mhmad.webblogg.se/
Postat av: alexandra thornberg

Haha woho update :D

Och jag vill med gå på pink!!!!! Aaaah hoppas

Och kalla var grym, och Mary kan gott spela lite. Lite OS är ju ett måste ;)

2010-02-16 @ 16:24:54
URL: http://iwishicould.blogg.se/
Postat av: matilda

Ser verkligen fram emot invigningen, ska bli så kul!

2010-02-16 @ 16:25:09
Postat av: Emmy

Hehe, själv är man inte så intresserad av OS heller men har full förståelse för er som är! =) Och det är ju inte varje år...väl? Eller? Ok, jag har noll koll, men ändå! ;)

Gött med uppdatering!! =D

2010-02-16 @ 16:30:44
Postat av: Fanny

Jag funderar också på att dra upp till GBG och kolla på P!NK, tyvärr missade jag henne i Sthlm!

Jag kommer absolut till invigningsgalan! ;)

2010-02-16 @ 16:37:40
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Hanna B

Sitter också uppe på natten och kämpar för att hålla mig vaken för att se OS =) Kalla e grym! :D



Pink alltså!! SKOJ , Jag ska också dit! :D

Ska ni på konserten i ullevi? :)

Kramar <3

Hanna B

2010-02-16 @ 16:38:24
URL: http://hannabafver.blogg.se/
Postat av: Anja =)

Både uppdatering från dig och Mary idag...=) Dubbel glädje alltså! Alltid kul med en liten bild me... Det var ju inte bara en snygg bil vi såg, utan snygga Mary oxå!!



Själv kikar jag inte så mycket på vinter-OS, gillar mer sommar-OS. Men igår så lyckades jag byta till SVT precis vid sista sträckan med Kalla och när hon gick i mål och det var ju underbart!! Ha det gött ikväll med ditt OS-maratonande (!? hehe) =) KRAM

2010-02-16 @ 16:54:03
Postat av: Sandra

Åh P!NK ja!! Stod längst fram i mitten i Globen och planerar att göra det samma på Ullevi.

Vem vet nån dag kanske vi står där och köar tolv timmar för Mary. Man kan ju alltid hoppas.

2010-02-16 @ 16:54:40
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Alexandra Thornberg

Sandra! Jag är på! Längst fram it is! :D

2010-02-16 @ 17:04:03
URL: http://iwishicould.blogg.se/
Postat av: Eva, Kungsbacka

Haha det är härligt, lite OS är ju ett måste ;) Jaa, Pink hade inte varit fel, och Göteborg är ju löjligt nära mig här i Kungsbacka, så vem vet! :)

2010-02-16 @ 17:07:49
Postat av: p.

Funderar på att ta med Volcom på lördag och hänga utanför arenan så det blir lite ordning.

2010-02-16 @ 17:10:06
Postat av: Jasmin

2010-02-16 @ 17:18:45
Postat av: Tova Gustavsson Flygt:):):):)

JÄVLAR!! Världens snyggaste bil eller?!;O jag skulle inte tacka nej till en sån!! (och kanske ett körkort;) fan vad cool!!!!! Vi/jag har det bra här ute:) Men jag började ju nästan undra om du och Mary hade gått och lagt er under en Sten och somnat eller något? Kanske gått i ide för vinterkylan?? ;) haha! Men jag blev riktigt glad när jag såg Marys Facebook inlägg och ditt blogg inlägg nu:) en bekräftelse på att ni verkligen lever! Jag skulle kunna behöva en sån bekräftelse varje dag:) det är så kul att läsa om vad ni gör om dagarna!! Kan vi få ett till videoinlägg snart?:P dessutom vill jag (och säkert många fler) höra om vad ni hittade på på alla hjärtans dag!:) hihi! Hoppas ni mår bra!!<3 kom till Uppsala snart för jag vill så himla gärna träffa er två!!<3 jag har ju inte gjort det än och det suger..!!!

Kram!!

2010-02-16 @ 17:21:58
URL: http://Tova-nird.tumblr.com
Postat av: Jasmin

Humm råkade trycka på enter utan att ens hunnit skriva något :/ men men Jag vill med gå på konsert va ett tag sedan nu. humm vill ha mer pengar aaaa hatar att bara ha studiebidrag och då får man ju inga pengar på sommaren:/ Även jag såg loppet som Kalla gjorde jippi. Snöigt väder idag så ganska tråkigt

men ni får ha det så bra puss&Kram

2010-02-16 @ 17:23:45
Postat av: Anna Kasljevic

vi har det bra här ute haha :D, iaf jag .. hoppas ni har det bra...yess OS ska det vara.. det är ju inte OS varje dag precis :)

ha de gött!

2010-02-16 @ 17:30:38
URL: http://zovumeanna.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

OS är ju ett måste =) Hann se sista 15 sek av kallas lopp,hon e sååå grym!

Fäen va gött m Pink! Hade ja me velat se!

2010-02-16 @ 17:38:49
Postat av: Annis

Hej!



Nog har jag det ganska bra "här ute" ;) Å du själv? Just nu är jag extra stolt norrlänning! Helt bananas vilken kämparglöd denna Kalla har! Go Norrbotten!



Ååh .. P!nk skulle va något att se! Grym artist!

Ja men den där bilen ... snyggast i Sverige!

Ga ga ollaalaa ;)



Tack för att du skrev Alisa!!



Kram och ha en fortsatt fin tisdag!

//A.



2010-02-16 @ 17:46:44
Postat av: Amanda Forsström

Jag har det bra förutom att jag längtar efter er.

Nästan hela familjen satt och skrek framför tvn igår ;D Kalla är ju otrolig.

Haha "gå och spela gitarr eller nått" :P Jag tycker Mary också ska kolla på OS ;)



PS. Snyggare bil får man ju leta efter :)

Kram!

2010-02-16 @ 17:49:58
Postat av: Jennie och Jessica

jäklar vilken snygg bild ;D hihi

vi ses på lördag :D <3



Puss och kram// systrarna jessica & jennie

2010-02-16 @ 17:55:01
URL: http://maryjetmusic.blogg.se/
Postat av: rebecca larsson

Åh uppdatering!!<3 Satt och åt på Viktorias pizzeria här om dagen.. Haha och bilen stod precis utanför! Hoppas allt är bra med er! Vi ses på invigningen, och hoppas man kan få ett snack med skulle gjort min dag underbar! Puss och kram rebecca HalmstadFanet i Åled

2010-02-16 @ 17:55:04
URL: http://laaarsooon.blogspot.com/
Postat av: Emma

ååååh jaa visst är hon duktig ;)

åh, stackars mary, hoppas att hon inte blir allt för ledsen ;)

joo här är det bra, förutom att man åkt på en förkylning, mindre kul dock men får man leva med ;)

aaaah, guud vad kul :) Henne skulle man ju vilja se :D Hoppas att ni får de toppen bra då!

hade gärna kommit dit men har tyvärr inte pengar så de räcker :(

Hoppas att ni kommer uppåt norrköping, katrineholms trakterna snaaaaart :)

Ni är enormt saknade, <3

haha bilen är sååå snygg ;) Snyggare bil finns inte ;)



ha det så bra och hälsa och krama om Mariette från mig,

Massa kärlek till er båda<3



Puss!

2010-02-16 @ 17:56:08
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så Mary gillar inte OS.....oväntat;)



NOT

2010-02-16 @ 17:56:41
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: nina malmö

haha jo men man undrar ju vilken hund du menar?!



gulligt att inte mary gillar OS. då är vi två iallafall....

2010-02-16 @ 18:02:04
URL: http://sonice.devote.se
Postat av: Emelie i Halmstad

wiiiie, uppdatering :D vill bara hoppa runt av glädje, haha! ;) man blir lika glad varje gång!

vi syns på lördag, längtar något så otroligt! Kram/Emelie

2010-02-16 @ 18:05:04
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Moa <3 älskar mariette <3

bilen var grymt snygg ju :) låter kul att lyssna på pink :) kram kram

2010-02-16 @ 18:10:02
Postat av: Jenny Ö

Håller helt med dig OS är så skoj att titta på. Tänk att få uppleva det på plats någon gång, det hade varit häftigt.

Inte tycker jag att Mariette skall klaga det är ju faktiskt bara OS vart annat år och endast under 2 veckor. Så alla sporttokar förtjänar att få sitta klistrade framför dumburken under den tiden.

STÅ UPP FÖR RÄTTEN TILL OS-TITTANDE!

Jag håller på dig.

Nu får vi börja ladda för om 1 och en halv timme är det ju dax för damernas skidskytte. Grymt spännande. (En sport som till och med en mindre sportintresserad Mariette borde tycka om.)

Håller alla tummar och tår för de svenska tjejerna.

Må så gott.

(Gillar bilen)

2010-02-16 @ 18:10:08
Postat av: Mari (Åland)

Jag är inte heller så OS-intresserad, så jag spelar hellre gitarr med Mariette i så fall :)



Kram! Vi ses på invigningen! <3

2010-02-16 @ 18:13:00
URL: http://marisofibrandstrom.blogspot.com/
Postat av: Sofia Holmdahl

Äntligen en uppdate. Jätteroligt att Mary inte gillar OS, det brukar ju till och med dom som är ointresserade av sport göra.



2010-02-16 @ 18:14:50
URL: http://livetsflicka.blogspot.com
Postat av: SM!

Och här har jag inbillat mig att svensk medaljchans i OS i form av Kalla får även den minst sportintresserade intresserad! :) Håller tummarna för en grym fettisdag med fler olympiska framgångar! Kul med uppdatering :)

2010-02-16 @ 18:42:28
Postat av: Alexandra Thornberg

Skidskyttet snart! Hah som någon där uppe sa, det borde ju till och med hon kolla på. Fast jag håller med Mary, board cross är roligt, om inte roligast att se ;) synd att man åker så bra själv....

2010-02-16 @ 19:17:07
URL: http://iwishicould.blogg.se/
Postat av: azra

Glada hälsingar till de bästa, ifrån fjällen! :) ljuim vas

2010-02-16 @ 19:19:51
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: Fredrika

"då säger jag bara gå och spela gitarr eller nått"

haha klockrent!

Så härligt att komma hem efter en lång eftermiddag/kväll i stallet och se att BÅDE du och Mary har uppdaterat! Det är lycka det! Tack för att ni får mig att må bra!

Kram<3

2010-02-16 @ 21:44:53
Postat av: nathaly

tja =D ja fattar inte vilken hund ni snackar om hela tiden D: kan ngn informera mig lite så ja hänger me =)

2010-02-16 @ 21:50:46
Postat av: Sophie

hade hemskt gärna velat komma på lördag, men det går inte tyvärr... :( ni får väl ha kul utan mig ;) haha det lär inte bli så svårt! :D

2010-02-16 @ 22:01:48
Postat av: Malin i Värmland :D

Skit frän bil!:D

2010-02-16 @ 22:12:00
Postat av: Anneli Halmstad

Jaaa:) så kul me OS o nu har vi 2 guld Ferry me! hoppas Mariette inte kastat ut tvn så du missa det;) Fixade me biljetter till P!NK i igår! ska bli grymt kul!

2010-02-16 @ 22:36:34
Postat av: Caroline såklart!

JA, våran T.DÖ brud är bääääst!!! Ha så kul på pink å allt annat skoj ni ska göra! Kramis

2010-02-16 @ 23:12:24
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: anna klippel

Lätt att det blir Pink! Sthlmsspelningen var det bästa någonsin, nu gör vi om det!

2010-02-16 @ 23:26:40
Postat av: Jessica

Wihoo jag och Jennie ska också på P!nk!!! kul med uppdatering :)



ta hand om er! kram

2010-02-16 @ 23:28:46
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Kristina "Kicki"

Skrek av glädje när Kalla tod Guld!!! Nu väntar jag på Anja me!

Också bokat P!nk biljetter!! Kommer bli en underbar fredag i juli :)



Annars passar man på att njuta av snön innan den försvinner, testa lite längdskidor.... härligt men lite trixit!

kram på er och ha det gott!

2010-02-17 @ 07:40:34
Postat av: Joanna

Hej!

Jag är tyvärr inte så bra på OS, men jag får väl ta och spela lite gitarr jag med istället.. Det kan behövas!



My gosh! Vilken snygg bil! Jag brukar aldrig använda ordet snygg om en bil, men här har vi undantaget!



Tack för uppdateringen :)

Kram/

JOanna

2010-02-17 @ 09:48:51
Postat av: Lisa

Roligt med uppdatering, snygg bil!

Tur att jag blev sjuk nu så jag slipper det i mars förhoppningsvis, 27 - 28 ÅH SÅ ROLIGT!!!!



Ta hand om er, och mariette - du får stå ut, det är inte alltid det är OS på tv. Alisa, blir det någon frågestund snart?



Kan du inte länka med hunden? känner mig lite halvt förvirrad vad det handlar om..



Kram

2010-02-17 @ 10:07:38
URL: http://lisa-martinsson.blogspot.com
Postat av: emma

Yeay, vilken grym bil och lika grym ägare.. ;)

känner mig också förvirrad, vilken hund?

snälla länka!:)

2010-02-17 @ 10:21:18
Postat av: emma

NICE BIIIL ! ! ! ! ! !

2010-02-17 @ 14:33:40
Postat av: lina

era videoinlägg förgyller dagen så skulle inte sitta fel med ett sådant snart :)

2010-02-17 @ 16:34:55
Postat av: Caroline Nilsson

Det kommer bli kanon på Lördag !

Längtar så mycket :o .

2010-02-17 @ 17:16:44
Postat av: emma j

iih, jag vann 2 stycken biljetter te invigningen ;)

och den dagen så fyller jag 17 :) thihi...

2010-02-17 @ 18:23:53
URL: http://eemmajohanssoon.blogg.se/
Postat av: angelica

jaaaaaa snart lördag längtar:):)

2010-02-17 @ 19:15:31
Postat av: J

Snygg bil äntligen kom en bild på den. Skulle ju inte direkt tacka nej till en sån bil. Har iofs en ny s40 också röd men den är inte i närheten av så snygg. Kan inte komma på lördag eftersom jag och frugan firar yllebröllopsdag (7år) :)

Jag håller med om att Kalla är fantastisk det är mycket kul under OS glöm inte curlingdamerna dom är också fantastiskt duktiga. Men jag skulle gärna byta OS mot att få höra Mary spela gitarr..... och sjunga mmm men du är väl bortskämd med den varan....

Tack Alisa för en uppdatering man kan leva på det länge.

Puss <3<3<3<3

2010-02-18 @ 11:19:58
Postat av: Elin

Bilen är grymt het, en sådan skulle man ha :)

Alisa har du körkort?

Nu en dusch sen OS, går inge vidare för damernas skidskytte just nu, tusan jag gillar guld :)

2010-02-18 @ 20:00:13
Postat av: Anonym

Åh vilken snygging till åk !!

2010-02-19 @ 01:54:40
URL: http://enflatasbekannelser.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kalla var helt otrolig! Helt sjukt kul lopp... För att inte tala om Ferry! Då höll jag på att hoppa sönder sängen! ^^ Anjas bragd är inte heller att förglömma, ojojoj vad jag är imponerad!! OS är underbart, snacka om att ta över halva ens liv... Du får helt enkelt ta och omvända Mariette! :)

2010-02-19 @ 17:12:33
Postat av: Stephanie

riktigt snygg bil asså ;)<3

haha gillar "gå och spela gitarr elelr nått" haha ;)

Vadå hund? har ni hund? :o har missat nåt isåfall :S

2010-02-22 @ 16:12:08
URL: http://maryjetinthisskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0