Kan inte sova!!

Hej!

Jag borde ligga och sova nu, jag har sovjour på jobbet på söndagar men det går inte jag är vaken.
Så vad vettigare kan man göra än att göra ett inlägg.

Först vill jag börja med att tacka för alla presenter vi får, ni är så snälla och goa

I veckan ska jag nog träna softboll i gbg, längtar tills jag får ta på mig handsken igen ska bli så kul.

Jag kommer spela inne sm i softboll i enköping helgen  den 27-28 i enköping är ni nära kom och titta jag ska tvinga Mariette att komma och hejja på mig, för jag tittar ju alltid på henne.:)

Jag ska lägga ut lite bilder när vi tränar så ni förstår vad det är vi håller på med, softboll är typ samma som baseboll.


Torsås stage4you där ska Mariette vara med på så ska det låta på riktigt, missa inte detta, vet inte riktigt vart man köper biljetter. Ni brukar ju vara duktiga på att ta reda på sånt.

Det är som riktiga så ska det låta fast live, två kändisar tävlar mot varandra, Bert Karlsson är programledare.
Detta är 27 mars kl 19.00 i Torsås.

Sedan kan man se henne uppträda och gå model på modemässan i Karlskrona söndagen den 28 mars.


Jag tycker det är så kul att läsa era kommentarer, tack för att ni skriver!!

/AL








Kommentarer
Postat av: nina malmö

Åh jag ska lätt se om jag kan någon av de dagarna.. puss på dig! (visst bara jag som går in på datorn innan skolan?)

2010-02-08 @ 07:15:13
URL: http://sonice.devote.se
Postat av: Fredrika

ÅÅh, jag hoppas att jag kan komma! Jag måste helt enkelt få träffa er snart!! Och gud vad duktig du är på softboll, som får vara med i sm efter bara ett år:D

Det där Stage4you, sänds det på TV?:)

Haha Nina, du är inte ensam!! Jag brukar alltid kolla in bloggarna på morgonen, kan typ inte gå till skolan utan att göra det:P tvångstankar

Kram på dig Alisa, hoppas att du inte är allför trött nu!

<3

2010-02-08 @ 08:00:35
Postat av: Sofia Holmdahl

Jag går oxå in innan skolan... Jag älskar när det kommer uppdateringar på morgonen, det känns så färskt då! <3

2010-02-08 @ 08:05:39
URL: http://livetsflicka.blogspot.com
Postat av: Fia

Lycka till på softbolls sm! Imponerande! Hade gärna kollat när du spelar. Är sport tokig! =)

Så hon ska t Torsås med? Ligger ca 30min norr om karlskrona..

Läste på Marys blogg om en spelning i Halmstad 19mars,tjejkväll på travet. Är det typ tjejfest på ett ställe som heter travet? Gärna mer info om det för en annan som ha noll koll ;)



Ha en bra måndag!

2010-02-08 @ 08:33:23
Postat av: Alexandra Thornberg

haha seen uppdate.. bra alisa ;)

och softboll är ju roligt att kolla på, klart du får tvinga med mary ^^

2010-02-08 @ 09:07:05
URL: http://iwishicould.blogg.se/
Postat av: Tova Gustavsson flygt

Mariette som modell!!:) klockrent ju! Hon är så jäkla vacker så det passar hon perfekt som! Men det är jag säker på att du redan vet att hon är:) hihi!

2010-02-08 @ 09:14:16
URL: http://Tova-nird.tumblr.com
Postat av: Annis

God morgon Alisa!



Alltid lika mysigt att läsa vad du skrivit :) Thank U!!

SM i softboll är ju tok bra!! Det kommer att gå galant för er heja heja Hade varit jätte skoj att komma å heja på dig/er :)

Aldrig hört talas om softboll tidigare och nu har du gjort mig nyfiken!

Jo, undrar om det finns någon "längre" turné lista? .. eftersom jag bor högt uppe i norr (Övertorneå) + att jag jobbar mycket, så jag skulle behöva veta långt i förväg när MaryJet spelar på olika ställen. Så jag kan förvarna chefen ;) Vill ju träffa er båda!! Hoppas att du kunde somna till slut!!

Ha en bra dag <3

Puss å Kram!!

2010-02-08 @ 09:22:03
Postat av: Kenneth

vadå Mariette skall gå som modell! du då?

vilket modellteam du och Mariette, det blir en egen show ju.

säg till Mariette att hon sjunger mycket svenska låtar det gillar Bert så han får upp ögonen för vår flicka ;)

2010-02-08 @ 09:29:43
Postat av: Lady Gaga

Men allvarligt Kenneth....hmm...med all respekt, men vill du verkligen att Bert ska få äran att "ta sig an" Mariette????????? Kan tänka mig många andra vägar att gå, men inte via Bertan väl... iofs gillar Mariette semlor så... ;P

2010-02-08 @ 10:07:03
Postat av: Caroline såklart!

Fan vad kul att lira softboll! Lycka till Al :) Åh! Kan ni inte komma till modemässan i Nacka istället den 18 feb?! ;) För då ska ju jag och mami dit!! Hihi.... KRAM!

2010-02-08 @ 10:07:38
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Kunde inte heldre såva i natt trots att jag gick upp tidigt i går. Så jag tittade på en film i stället ruffian himmla bra film och sorglig :)

Had set så bra

Puss&Kram

2010-02-08 @ 10:29:33
Postat av: Eva, Kungsbacka

Åh Mary som modell det vill jag inte missa!!! Fräckt med så ska det låta, men har ingen aning om var torsås ligger!? får kolla upp detta! ;) Hoppas du mår bra igen Alisa!

2010-02-08 @ 10:54:26
Postat av: Sofie Sandklef

Personligen tycker jag att softboll är roligare är baseboll, lite mer spel och taktik inom lagen.



Hoppas du känner dig bättre idag. Tog du tabletterna jag gav dig?



Kram

2010-02-08 @ 12:01:40
URL: http://densofie.blogg.se/
Postat av: bells

Kommer hon till karlskrona? fan vad kul! :D vet du vart hon ska uppträda för någon stans då?

2010-02-08 @ 12:52:57
URL: http://bellyuh.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh softboll är grymt kul ju!!! Det måste man ju nästan kolla på :)

2010-02-08 @ 13:13:23
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/
Postat av: Jenny Ö

Det är väl klart att Mariette du måste tvinga följa med. Du förtjänar verkligen en personlig hejaklack efter det jobb som du gjort under hela hösten. Sätt henne i jobb att göra fina skyltar.

Må så gott

2010-02-08 @ 13:33:18
Postat av: Nina

Ja både du OCH Mariette som modeller, vilket team ni skulle va! Tjusigaste paret<3

2010-02-08 @ 13:50:48
Postat av: Anna Kasljevic

Ett stort LYCKA TILL i softbolls-SM !, lägg in lite bilder så vi får se, jätteintressant faktiskt :)

hälsa mary, hoppas att hon(och du) mår bättre efter den där förkylningen.. men nu är den här i motala iaf.. tack för den ni ;) haha!



kram

2010-02-08 @ 14:12:10
URL: http://zovumeanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia Holmdahl

Eller tidig Alexandra.

2010-02-08 @ 15:03:20
URL: http://livetsflicka.blogspot.com
Postat av: Emmy

Klart Mary ska följa med dig, du hänger ju med henne överallt ju! =)

Hmm, jag är faktiskt ledig helgen 27-28 mars...om man skulle ta o ge sog ut på vägarna då?? =) Idén lockar måste jag säga, saknar er båda massor!!

2010-02-08 @ 15:20:33
Postat av: Rebecca Larsson

Åh du är så söt Alisa! Saknar dig och Mary redan!! Puss och Kram halmstadFanet i Åled

2010-02-08 @ 15:27:23
URL: http://laaarsooon.blogspot.com
Postat av: Amanda Forsström

<3!!

2010-02-08 @ 16:17:33
Postat av: Hanna B

Var i gbg tränar du softball? Kan man kanske komma och kolla`på en träning i veckan? =)



Hoppas du mår bättre!! :) Kram Hanna

2010-02-08 @ 16:20:56
URL: http://hannabafver.blogg.se/
Postat av: azra

Undrar samma hon Hanna, fick smyga mig in på en dator i skolan för att se din update. Ni gör mig så lyckliga du och Mariette. Nu lyssnar jag på ett klipp från rejmes och nästan bölar, shit vad pinsam jag är.



Det finns så mycket jag vill och har velat säga, men vet inte var orden tar slut. Ni gör mig tomma på ord, och endå känns det som jag lämnat så mycket osagt.



Tack, tusen tack! Kan jag tacka er nog för att ni är de förebilder ni är? Ni är bäst. Hoppas du fick någon sömn fina Alisa <3

2010-02-08 @ 16:57:40
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: J

Tack Alisa för dina inlägg, jag blir så glad av dom.

Hoppas verkligen du kunde somna tillslut. Längtar tills jag kan träffa er när ni är ute och åker nån gång. Ni får mig att må bra.

Ni är mer än väl värda alla presenter ni får. För ni ger så mycket tillbaka!

Ni är så vackra inuti och utanpå.



Mår du/ni bättre i förkylningen. Hoppas det skicka hit den så kan jag ta över den istället <3



Hoppas det går riktigt bra SM i softboll, jag ska försöka övertala gumman att följa med så kommer vi och tittar och hejar på dig.



Synd att jag inte bor kvar i Borås längre då hade jag varit närmare och kunde ha kommit i lördags tex men det får bli nån annan gång.



Tack igen för att ni finns och för alla dina inlägg. Ni får mig att må bra!



Puss <3

2010-02-08 @ 17:41:43
Postat av: Sophie

Ven VARFÖR är allt kul i södra Sverige?!?!? JAG VILL OCKSÅ!!! Buhu :'(

2010-02-08 @ 18:35:45
Postat av: SM!

Och vi tycker det är så jäkla kul att du skriver! Din och mariettes bloggar har blivit de sidorna jag kollar det första jag gör (ja, innan mailen!! Det trodde jag aldrig) när jag slår igång datorn, det sista innan den stängs av och ett flertal (mer än jag vill erkänna haha) gånger däremellan. Jag menar, vill ju inte missa en uppdatering ;) Har inte följt en blogg skriven av någon jag inte känner tidigare. Marys idolblogg var den första. Beror kanske på att det faktiskt känns som att ni bjudit in oss (mig) med öppna armar! Ha en trevlig vecka med alla maryjet things to do :D

2010-02-08 @ 18:37:44
Postat av: Sophie

Ni är så härliga.

2010-02-08 @ 19:13:52
Postat av: Anja =)

Så ska det låta i lilla Torsås...haha. Det låter något det...kanske man skulle åkt på. Mary lär ju utklassa alla!! =)

2010-02-08 @ 22:28:38
Postat av: Elin

Alisa hur går man tillväga om man vill köpa en tavla av dig? :)

2010-02-08 @ 22:35:25
Postat av: Fia

Anja =),ses vi i Torsås? ;)

2010-02-09 @ 09:00:28
Postat av: Anja =)

Jaa du Fia...vet inte än. Ska kunna ta mig dit också...har ju inte körkort (skäms! när man snart är 24). Får väl ta buss 500 upp annars. Ska du dit eller?

2010-02-09 @ 12:41:51
Postat av: Fia

Gång avstånd ;) Vet inte om vi ska dit,men hade varit roligt att se! Funderar på de..

2010-02-09 @ 14:44:49
Postat av: nina malmö

haha vad babblade jag om innan, att jag skulle se ifall jag kunde någon av dessa spelningarna...? Blandade nog ihop karlskrona med någon annan stad som också slutar på krona. Ligger ju sjuuuukt lång härifrån.... går alltså inte. ni får komma ner till malmö eller någonstanns runt om snart!! :) Puss

2010-02-09 @ 16:38:33
URL: http://sonice.devote.se
Postat av: Anonym

vet ni hur man bokar biljett till det i karlskrona och torsås? vart ligger torsås?

2010-02-09 @ 18:17:48
Postat av: Caroline

Så häftigt att du ska komma till Stage4You i Torsås! Blir jätteglad! Jag tror verkligen du kommer gilla själva skolan och naturligtvis eleverna som går där, alla Torsåsbor och vi som pendlar dit varje dag! :)

2010-02-10 @ 22:23:39
Postat av: Caroline

Torsås ligger mellan Kalmar och Karlskrona. Där hittar du Sveriges bästa artistgymnasium!http://www.stage4you.se/

2010-02-10 @ 22:30:56
Postat av: Anonym

då ska jag självklart boka! :) hur man nu gör det.. jag bor i ronneby så det ligger inte allt för långt ifrån!

2010-02-11 @ 00:10:34
Postat av: Stephanie

måste tvinga mamma att köra till Karlskrona ;) Måste se det ;)<3

Kram!<3

Är det gratis föresten haha ;P

2010-02-22 @ 16:17:22
URL: http://maryjetinthisskin.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg!



hur äre? :)

2010-11-14 @ 02:45:27
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0