Jag lever och kan sitta ner!!

Ja då klarade man utmaningen igår, för jag sitter ner idag.
2.5 timma gick mycket snabbare än väntat och det var mycket roligare än väntat.
Jag och Mary var dom ända tjejerna som körde hela vägen in i mål plus tre killar.
Vi mådde som skit efteråt, men efter en måltid med mycket pasta och kyckling slutade man vara yr och må illa runt 00.00 inatt:)
Så då vet ni hur det gick och skulle jag göra det igen JA!!! För efteråt känner man sig som stålmannen helt oövervinnlig:) Go känsla..
Idag är det en ganska lung dag, har lyssnat på en och samma låt i 4 timmar nu om och om igen, tur att jag tycker om Mariettes röst.
Som ni förstår jobbas det på i verkstan.

Tänkte att jag skulle göra video till er, men jag pallar inte platta mitt hår, så ni får inte se mitt bosniskahår som är krulligt typ som Dinkas(min syster):). Marys ser alltid samma ut. Rätt skönt för henne.
Så det får vänta...

Cao!!

Kommentarer
Postat av: azra

HAHAHA SÅ GO DU ÄR! Bra jobbat på gymmet.



Ja, tur du gillar marys röst, annars hade det vart jobbigt. Platta håret kvinna, så vi får se din haircut, krulligt hår är dock snyggt som fan! Mitt är ba platt..och ja, platt. HAHA :(

2010-11-23 @ 16:02:17
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: nina

du ska va jävligt glad att du inte har svennehår, platt och fult hahahah :(:( lockigt är så jävla vackert!

2010-11-23 @ 16:05:20
URL: http://ninarfoto.blogg.se/
Postat av: AmandaU

grymt jobbat med spinningen! och ja, känslan efter är helt sjukt skön!! :D



åhh, jag gillar att ni jobbar på med låtarna! kommer bli grymt när det är klart!!



och seriöst Alisa, du orkar spinna i 2½ timme, men du orkar fan inte platta håret för att ge oss en video? haha, inte okej! ;)

2010-11-23 @ 16:21:57
URL: http://uhrfeldt.blogg.se/
Postat av: Svonni

fan vad grymt, bra jobbat! VIDEO vill vi ha :D

2010-11-23 @ 16:48:30
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Anna Kasljevic

bra jobbat! , ååh har du också Dinkakrulligt hår :D, show us Al

2010-11-23 @ 17:26:49
Postat av: E

Fan va grymma ni är då! Då blir du att räkna med till helgen :D

2010-11-23 @ 17:28:11
Postat av: Emma Pettersson

Spelar ingen roll när videon kommer, bara det händer nån gång!

Låter som att ni har det fint i snörusket..!

Bye!

2010-11-23 @ 17:29:51
Postat av: Anja =)

Shit, vad duktiga ni är, grymt duktiga! Impressed! Väntar på videoblogg med spänning, tror du är skitsnygg i nya frillan, krullig eller ej... =) Hade oxå velat mysa till Marys röst å få lyssna nya låtar. Det är så roligt att få höra att hon jobbar på bra. Kul!

2010-11-23 @ 17:34:32
Postat av: SM!

bra jobbat! sjukt imponerad av att ni (och alla de andra) ens tog er dit och satte er på en cykel när ni visste att passet var så långt. jag hade enkelt övertalat mig själv att inte åka dit. 60-90 minuter räcker för mig!:)

2010-11-23 @ 18:17:45
Postat av: Rebecca Larsson

BRA JOBBAT ALISA!

Visste att du skulle klara de ju! ;)

Du e grym!

Vad härligt att få höra Marys röst så länge, hehe!

Åh en video me like!!!

Säger som Nina, lockigt så jävla vackert så de gör inget!

Väntar med nyfikenhet på videon ;)



Puss oo kram på dig hälsa Mary!

2010-11-23 @ 19:41:58
URL: http://laaarsooon.blogg.se/
Postat av: dinka

bosniskt krulligt hår syns oxså på video:)

2010-11-23 @ 19:49:47
Postat av: Alex

Hahaha! Lockigt är ju bäst! Vi kan byta..

Annars finns ju alltid "vem vill du raka av håret på"-lösningen.. ;)

2010-11-23 @ 19:59:50
URL: http://www.alexandrathornberg.com
Postat av: Emelie

herregud, ni är ju galna... konditionen ligger på topp antar jag? HAHAHA till skillnad från mig iaf....

en video? JAAATAAAACK! hehe

kram!

2010-11-23 @ 20:43:09
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Sophie M

Håller med Nina, mitt hår är också bara platt, skulle så sjukt gärna vilja ha lockigt! Men alltså jag trodde att du hade platt hår, så fel man kan ha..

2010-11-23 @ 21:05:11
Postat av: Annis

Otroligt impad!!

2010-11-23 @ 22:56:13
Postat av: Emmy

Alltså, ni är sjukt grymma som klarade spinningen, fattar att känslan efteråt måste vara härlig! Senaste gången jag var på spinning var det i 30 min och allt jag gjorde var att försöka överleva... =/

åååh, jag vill också lyssna på hennes låtar! Lyllos som får höra hennes röst så mkt! ;)

Så, platta håret nu och ge oss videoblogg! =D

Pöss!

2010-11-24 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0