Heja Milan ikväll!

God kväll, ikväll spelar Milan och jag är sur för att vi inte har den kanalen..piss
Har köpt gymkort idag så nu är det träning som gäller, körde ett tantpass=30 min crosstraning idag för att inte få träningsvärk till i morgon då jag ska tillbaka till gymmet. I alla år har jag gjort det misstaget att jag tränar för hårt och sedan har träningsvärk i en vecka men inte idag, fast vem vet kanske får jag träningvärk även av tantträningen.
Förra veckan fick jag ju träningvärk av att bowla på spelet wii:) Då är man vältränad alltså.

Vill också gratta mitt gamla lag Dalsjöfors som gick upp i allsvenskan bra jobbat.


Nu har vi flyttat klart  så skönt, ligger just nu och tittar på nyheterna på vår nya tv och har surfat runt lite efter affärer med konstnärsmatrial och hittat lite smått och gott. Snart ska det börjas igen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Hillerud

Vad kul att du ska börja måla igen! Jag tycker verkligen att du ska ge dig på att måla lite med olja ;) Det är härligt att måla med!

2010-10-19 @ 19:27:02
Postat av: Rebecca Hillerud

Oj vad många gånger ordet måla kom med i kommentaren ovan XD

2010-10-19 @ 19:27:49
Postat av: Nenaa

Hihi, gött att ni kommit i ordning!

KRAM

2010-10-19 @ 19:55:03
URL: http://nenasegerbrand.devote.se
Postat av: Frida

gött att flytten är klar, jobbigt att leva i flyttlådor...

grattis till ditt gamla lag! och super kul med en uppdatering :D

Kraam!

2010-10-19 @ 20:19:34
Postat av: Jenny Ö

Ja grattis till Dalsjöfors, ska bli kul att se dem nästa år när de kommer upp och möter Umeå Ik. Skönt för er att flytten är avklarad. Ha det så bra och ta det lugnt på gymmet.

2010-10-19 @ 20:23:29
Postat av: Fredde

Skönt för er som är klara med flytten. Har dryga 2 veckor kvar tills flyttbilen kommer till mig för att bege sig 7 mil söder ut med mitt bohag...

2010-10-19 @ 20:42:23
Postat av: Sophie M

Hihi! Kul med uppdatering! Skönt att ni kommit tillrätta nu. Vi längtar efter konsten, hehehe... :P

2010-10-19 @ 20:57:25
Postat av: Anonym

Åh va kul med ett inlägg!! Det lyser upp flera dagar för mig... :D<33 skönt att flytten är klar ;) kramar emelie <3

2010-10-19 @ 21:05:20
Postat av: Isabella

härligt! Sluta aldrig med att vara kreativ! inte bara mary som har talang efter det jag sätt av din konst :) konst som konst.



ha d

2010-10-19 @ 21:11:45
URL: http://bellyuh.blogg.se/
Postat av: Rebecca Larsson

Kul att ni har fått det bra i den nya lgh. Ja de dära wii spelen får man lite träningsvärk av, haha men ack vad kul de är! Hoppas allt är bra med dig och Mary. Många kramar från halmstad fanet i åled puss

2010-10-19 @ 21:20:04
URL: http://laaarsooon.blogg.se/
Postat av: Emma Pettersson

Åh Alisa du har verkligen talang, dina tavlor som jag har sett är superfina, så sant så sant!!



Vad skönt att flytten gick bra. Inte härligt med träningsverk,nej... Dt är tur att det är ofarligt!



Kram!

2010-10-19 @ 21:21:36
Postat av: Anja =)

Kul att du kommer igång med målandet igen. Vill ju se mer av din coola konst! Hoppas ni trivs nu å att ni fått ett längre kontrakt än 3 månader...är ju så tråkigt att flytta. Kram å lycka till med med skapandet.

2010-10-19 @ 21:36:04
Postat av: Carro

äntligen någon mer som hejar på milan, grymt! (pirlo är bäst) jag är också sur. som fan dessutom, jag missar matchen tack vare den där jävla SNÖSTORMEN där ute som gör att vi inte får någon täckning till mongo boxen....!!!

2010-10-19 @ 21:37:27
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: azra

låter underbart!



äsch, matchen var inget att se...2-0 till real efter 14 minuter!?



Gött med gymkort, tror jag också ska köpa ett nu då serien lagt av, sista matchen är imorgon sedan är det bara 1-2 träningar/veckan. Sucks!

2010-10-19 @ 22:14:42
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: Emelie

känns ganska bra att gå på ett ridgymnasie, man får ganska bra träning av det, hahahah! :D



härligt med update igen!



kram!

2010-10-19 @ 22:16:50
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Annis

Du hade fått plats i soffan hos mig ;) Dock är jag inte intresserad av matchen .. sorry!

Skönt att man inte e ensam om att få träningsvärk av Wii ;) Fick det av tuffa tennismatcher HAHA!!



Hoppas att du & Mary mår gott!!!

Kraaaaaaaaam..!!

2010-10-19 @ 22:58:52
URL: http://annis-sturk.blogspot.com/
Postat av: Alex

Du var inte den enda som var sur över att inte ha den kanalen.. Jag började fippla med att istället försöka få in tv10. Gick ju prima..! Kul att du börjar med målandet igen! :)

2010-10-20 @ 10:28:41
URL: http://www.alexandrathornberg.com
Postat av: Emmy

Åh, kul att du börjar med både målande och tränande igen! Vill också börja träna, men måste nog fråga farbror doktor lite först... =/

Skönt att ni är klara med flytten, för mig tog det några månader innan kartongerna var borta.. men jag är lite seg ibland..! ;) Hoppas ni får bo länge i nya lyan också! kram!

2010-10-20 @ 15:04:36
Postat av: Eva

Haha jag brukar också få träningsvärk när jag har spelat wii, man ger ju allt! :P haha Kul att du ska börja måla igen, hoppas verkligen man får se resultatet :)

2010-10-20 @ 15:45:57
URL: http://evalie.blogg.se/
Postat av: :)

se upp för troll när du tränar, man vet aldrig vem som gömmer sig bakom träningsmaskinerna..

2010-10-20 @ 19:53:04
Postat av: elina

kan tipsa om sidan zinkvit.se :) om du letar bra sidor med konstmaterial:) de har allt!:)



Kul med uppdatering!<3

2010-10-20 @ 20:51:13
URL: http://elinasbubbla.blogg.se/
Postat av: JGW

Skönt att du ska börja skapa igen låt kreativiteten flöda nu när det underbart vackra årstiden börjar. När färgerna finns kvar med frosten biter tag och vi kan vänta på snön

Puss

2010-10-21 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0