Fredag!



Tack för alla fina kommentaren i förra inlägget ni är ju för söta!

Idag gick jag upp kl 12.00 rätt skönt.
Idag ska jag spela Nintendo Wii och försöka ta alla star coins på Super Mario.
Idag blir det också lite AW med fina vänner.
Idag är en bra dag, idag är det en slapp dag!:)

Jag vill också tipsa er om en blogg som heter Recobaby http://recobaby.com/ som våran vän Lisa har.

Jag kopierar in vad bloggen handlar om så tycker jag att ni alla ska ta er en titt.

Lisas ord:

Recobaby är en blogg som beskriver hur vi förbereder oss för vår baby som
är beräknad att komma den 8 februari 2011. Vi är en liten familj som
redan strävar efter att leva så ekologiskt och hållbart som möjligt och vi vill
därför givetvis ge vårt barn en hållbar start i livet.
Jag har under de senaste åren upplevt att många annars så
konsumtionsmedvetna människor tycks glömma detta när de får det
fantastiska beskedet om barn. Jag vill därför dokumentera hur det kan vara
att förbereda sig för ett barn på ett hållbart sätt.
Det finns säkert många svårigheter som vi kommer att möta på
vägen och jag vill gärna dela tankar, ideer, lösningar och lärdomar med er.
Kommentarer, tips, ris och ros välkomnas och jag ser fram emot nya insikter
och utmaningar. Jag är övertygad om att detta kommer att bidra till en verklig
och hållbar start för vår underbara lille.


Så gå in och kika ta efter och lär!

Kommentarer
Postat av: Carro

Idag har jag vaknat tidigt för att jobba.

Idag har jag också spelat mario (ägde sönder bossen såklart).

Idag ska jag springa intervaller.

Idag ska jag kolla idol och äta gott.

Idag tycker jag att DU är jätte rolig!

2010-09-24 @ 13:26:05
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAAHAH svonni....



Idag har jag varit/är i skolan.

Och där tog det slut, hahahaha :(



söt du är!

Kram!

2010-09-24 @ 13:33:47
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Emma Pettersson

Låter ganska härligt en fredag..! Super Mario är skitkul. Fast jag tror nästan att det gamla spelet på nintendo 64 är bäst! När man går runt i slottet och det.. :)

Själv ska jag sova över hos mina fina vänner idag!



Hoppas att ni njuter av er tillvaro, och att ni har det fint!

Kram

2010-09-24 @ 14:22:01
Postat av: Emmy

Idag är slappedag för mig med, ledig fre-sön!! Fyyy fan vad härligt!

Idag hade jag sovmorgon till 9, brukar gå upp 5 när jag jobbar så me like alot!

Idag fick jag löning och det blev en hel del mer än förra månaden, tack för det! =)

Idag försökte jag shoppa lite, men om man känner mig vet man att det inte går så bra...hatar shopping!! =/

Ikväll blir det Idol, lite (mkt!) gott vin och mys!

Pöss! =)

2010-09-24 @ 14:39:55
Postat av: Isabella

haha, fin dag du har IDAG! ;)

ska ta mig en titt i din väninnas blogg, även om jag inte planerar barn fören de kommande 10 åren! Men håller absolut med om den ekologiska livsstilen, kör den själv och har gjort i år!

2010-09-24 @ 14:47:25
URL: http://bellyuh.blogg.se/
Postat av: Rebecca Larsson

DET ÄR DU SOM ÄR SÖT ALISA! <3 Saknar diiig!!! Ska ta en titt på bloggen :) Ha det bäst vackraste! Hälsa din vackra flickvänn Mary tooo!! Massa pussar o kramar !! Rebecca Larsson <3<3<3

2010-09-24 @ 14:57:09
URL: http://laaarsooon.blogg.se/
Postat av: Möölin :D

Kan inte ni ha mer videoinlägg? :D

2010-09-24 @ 15:36:38
Postat av: Anja =)

Vad roligt att få lite bekräftelse på att du läser alla kommentarer! =) Jomen då! Snacka om slappardag...GÖTT!! Ha det bäst och hälsa såklart Mary. Kram!

2010-09-24 @ 15:42:41
Postat av: azra

HAHAHAHA SVONNI DITT CP! hallåååå, kan ni inte ha sån där videoklipps frågestund igen? det var skit kul! :)



tack för grym update al!

2010-09-24 @ 15:56:41
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: Sophie M

Haha, jag och er vän Lisa verkar ha ganska många gemensamma intressen ;) ska ta mig en titt någon gång!

Längtar efter er, kram <3

2010-09-24 @ 16:38:18
Postat av: madde

hahahahahahhaa svonni, jag dör.



så söt du är alisa, haha! :) och jag håller med azra, ni borde göra en videoblogg igen :D

2010-09-24 @ 17:11:40
URL: http://mhmad.webblogg.se/
Postat av: Ellie

Ni borde ha livechatt en gång i veckan... Skulle vara awesome :D



Mary, du borde lägga ut flera låtar på MySpace snart. Såg den nyaste låten, men när kommer Under The Wind of Hope? Jag älskar den låten, och jag tror fler håller med mig!

2010-09-24 @ 18:12:51
URL: http://mintgrodan.blogg.se/
Postat av: Sophie M

JaJaJaJa en videoblogg, tack!! Vi längtar!

2010-09-24 @ 18:51:05
Postat av: Alex

Hahah mario, bra där. Lyckades du något bra då? ;) hahah :D

2010-09-24 @ 22:48:54
URL: http://www.finest.se/alexandrathornberg
Postat av: Emma Pettersson

Frågestund nr 4 snart? Eller bara något enkelt som att ni går omkring i skogen och plockar svamp eller vad som helst. En ny videoblogg är det enda som fattas nu. Annars så är updaten skitbra!

2010-09-25 @ 11:46:01
Postat av: Eva

Haha för mig blev det faktiskt Mario Kart Championship 2010 med nya klassen här nere i Bjärnum igår. Invigningstal och champagne och allt, det var riktigt seriösa grejer!



Har varit inne och kikat på bloggen, riktigt nice! :)

2010-09-25 @ 11:55:46
URL: http://evalie.blogg.se/
Postat av: :)

jag äger dig på att samla starcoins. sådeså ;)

2010-09-25 @ 20:56:09
Postat av: Annis

Åh Wii är ju sjukt kul, haha!! Hoppas det gick bra med alla star coins ;)

DU är söt!!

Hoppas ni har en mysig helg!!

Ska kika in på Lisas blogg..

Kramis!!

2010-09-25 @ 23:04:06
Postat av: Fredde

Plockade 4,5 kg "trattisar" i helgen. Fanns mer men det blev lite väl mycket till sist...

2010-09-27 @ 01:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0