Två mycket fina dagar i en stuga utanför Nora!

Jag vill börja med att tacka för allt fint ni skriver här på bloggen, Tack!

Det har varit två mycket givade, avslappnande dagar i skogen, jag har hittat massa svamp.
Haft långa promenader i skogen och bara myst.
Så skönt och bara stänga av resten av världen för ett tag. Ingen som helst mottaging där vi var, skönt.

Som tur hade vi tv4 så vi fick följa idol, kul program. Ska bli spännade och följa det nu när man har fått mer insyn och vet hur allt går till.


Jag kommer lägga upp bilder ikväll när vi är tillbaka i Stockholm. Så ni får se hur mysigt vi har haft det.

Mariette och två låtskrivare gjorde ett mycket bra jobb, under dessa dagar ska ni veta. Men det får ni vänta på lite längre än ikväll.

Cao

Kommentarer
Postat av: Lydia (Ludde) Jäde

vad underbart att ni har haft en härlig tid i stugan!

hoppas ni får en bra helg! :)

2010-09-10 @ 14:07:06
URL: http://bangbangbang.blogg.se/
Postat av: Emma Pettersson

Eran skogsupplevelse låter ju mysigare än min. jag övernattade i skogen tillsammans med klassen samtidigt som ni, och det var allt annat än mysigt. Myggbett till tusen, kallt så in i bomben! Och regn...

Nu har jag äntligen dator så jag kan kolla din blogg. Och du har dessutom uppdaterat! :)

Go Alisa!! Vad glad jag blir!

2010-09-10 @ 14:11:25
Postat av: Emelie:)<3

Ååhhh va kul med updatering!! Fortsätt så!!<333 Det är jättekul att läsa vad ni har för er:)

Emelie :)<3

2010-09-10 @ 14:26:31
Postat av: Anja =)

Klart vi vill se hur mysigt ni haft det! Det ser jag fram emot. Vad lagade du för nåt gott till Mariette nu då Alisa? Hoppas vi inte får vänta allt för länge på resultatet från låtskrivandet...längtar så!! Kram kram!!

2010-09-10 @ 14:48:09
Postat av: Isabella

Låter ju helt suveränt!

2010-09-10 @ 15:17:31
URL: http://bellyuh.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Låter super! ser fram emot bilder ikväll:)

<3

2010-09-10 @ 15:56:22
Postat av: Emmy

Ååh, det låter lovande med Marys skiva då! Härligt, skulle också vilja varit och mysig i en stuga, men det får bli en annan gång...

Ska bli kul att se dina bilder! Pöss!

2010-09-10 @ 16:54:37
Postat av: azra

en till update? TACK! hoppas ni haft det greeat, och idol verkar skit bra i år, ingen kan dock mäta sig med M...



längtar till skivan!

2010-09-10 @ 17:05:39
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: AmandaU

kul att ni har haft det bra, det är ni värda! och kul att låtskrivandet har gått bra, framsteg gillar vi! ;)

puss på er<3

2010-09-10 @ 17:14:44
URL: http://uhrfeldt.blogg.se/
Postat av: Zoof

Underbart!!

2010-09-10 @ 19:03:09
URL: http://densofie.blogg.se/
Postat av: Emelie

jävlar vad chockad jag blev när jag såg att du uppdaterat igen, hahahaahh wiiie! :D

ser fram emot resultatet alltså!

kram!

2010-09-10 @ 19:40:19
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: Malin

Superkul med en till uppdatering! :D Härligt att ni har haft det bra i skogen, det är ni värda.

Keep up the good work! Och en frågestund 4 vore inte helt dumt det heller. ;) Kram på er

2010-09-10 @ 19:50:59
Postat av: Sophie M

Nu gjorde du mig nyfilken Alisa! Ska bli underbart att få höra på de nya mästerverken. Vi ses! puss

2010-09-11 @ 11:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0